November 17, 2009

Tiring Day

Another tiring day. I woke up early today. My alarm woke me up. My friend already called me around 8.30am but I didn't hear my phone rang. Then, I called him. Went to take shower after that and get ready to go out. While was getting ready, I recieved a msg from him. He said that he was going to the bank and was going to call me when his done with his work.

Around 11 am, he called me and told me to meet him at BK. We watched a korean movie through my laptop at BK. we sat there for an hour.

later, I had to fetch my siblings and he had to bring his mum to the bank. Masa ambik adik aku, igtkn nak beli air untuk diorang. Masa tgh jln nk g kedai mamak dkat dgn skolah diorg tu, tiba2 nmpk anjing liar. aku ape lg, patah balik la . X jd beli air utk diorg. Kesian je diorg. tapi nasib ada air yg aku beli from BK yang x habis lg minum.

Around 3.30pm, he called me and asked me whether I want to go out or not. Mula2 mmg nak keluar and ajak dia dtg bj tp dia mcm x nk je dtg bj and dia ckp dia ada hal pe tah. So, x jd keluar. I waited till 4 pm, then, baru keluar gi ambik mak kat office.

Fetched mak and then, fetched my mom's friends kat Bangi . Hujan lebat gila sepanjang perjalanan. Balik2 je rumah, terus makan. Then, dapat msg from mira. Dia ajak g class tarian.


She fetched me around 8.30pm. Her cousin followed us too. Malam ni memang ramai yang dtg. Memang meriah sgt. Even baby cikgu man pun ada. Comel je baby tu. Geram je tgk. Aku mmg x blh tgk baby. Rasa geram sgt. hehe.

Masa tgh menari, tiba2 bf mira si syahmi tu dtg. saje dtg tgk mira. Masa balik plk, ada ke mira suruh aku drive kete dia. Dia g naik kete bf dia. and cousin dia plk naik dgn aku. Pape je. Ish . Mira ni. X senonoh btol perangai. hahaha.

Dah laa aku sampai rumah dulu. So, trpaksa laa tnggu diorg plk. Tak kan laa nk tnggl cousin dia sorg2 dlm kete. So, tnggu laa. Lama gila diorg nk sampai. Rupa2 nya diorg g 7eleven. Ish diorg ni. Mcm2 je. Blk2 je terus mndi and then, on9 until now.

That's all for now.

-love, fau

No comments: