June 24, 2009

17 Again

I went to Bangsar and OU with Sopi, Alin and Fanah. It was a great day since it was girls' day out. We really had fun. We sang in the car loudly, we were gossiping and banyak lagi laa yang kitorang buat.

That morning, aku bangun terkejut. Ingatkan dah lambat gila. Then, tgk jam, baru pukul 9. Huish selamat aku. Tapi aku still tak bangun lagi. Padahal Fanah ambik aku pukul 10.30am. Pagi tu sejuk gila. Memang sedap laa tidur.

Pukul 10.30am, Fanah pun ambik. Alin and Sopi was already in the car. We went to OU first. Fanah went to buy the tickets while we waited for her in the car. Masa tu aa kitorang bergosip. hahaha.

Bila fanah datang je, semua senyap. Haha. Saja je senyap bukan gossip pasal dia pun.

Went to Bangsar and Fanah parked her car at Bangsar Village.Kitorang gi boutique Mooie dulu tapi kedai tu still tak bukak. We arrived there quite early. Lepas tu, kitorang gi brunch kat kopitiam Fanah. Dapat makan free. Woohoo. Thanks fanah. Eh silap. Thanks uncle izani. hehe. Aku makan dimsum je. Tapi tu pun kenyang gila.

Lepas makan, we went back to Bangsar Village. Sopi and Fanah went to Fanah's car nak letak makanan. Aku and Alin pulak cari ATM machine. Tapi bila sampai atm machine, purse Alin kat handbag Fanah. Sementara tunggu sopi and Fanah, we went to Zara. Window shopping. Bila fanah and sopi dah sampai, alin ambik purse dia and g atm machine. Aku, sopi and fanah still dalam zara.

We went outside after that. Sopi and fanah went to the dvd store while aku and alin still cari atm machine kat luar. Alin keluarkan duit. tapi tak blh nak transfer g RHB bank.


We went to OU. On the way to OU, aku, alin and Fanah nyanyi kuat2 dalam kereta. Masa lagu no boundaries by kris allen, kitorang nyanyi lagi kuat. Sopi terasa annoyed dgn kitorang. Haha. This time kitorang berpecah lagi. Alin and Fanah went to the atm machine while aku and Sopi gi Pull and Bear. Sopi kelakar je. Dia panggil kedai tu, Polar and Bear. hehe. comel je.

I bought a cardigan that I saw last week. It's a black cardigan.

Went to Jusco. Sopi bought a conforter, cadar & sarung bantal. Punya laa susah nak cari counter bayar. Ada satu counter je bukak. Kitorang cam bertawaf kat floor tu. I mean dalam jusco tu je laa. Orang yang kat counter tu pun pakai mask. Swine flu dah merebak kat malaysia. Takot gila.

Sopi and Fanah pun sampai kat kitorang. Kitorang jumpa dalam jusco tu laa.

Oh ya.. lupa pulak. Before aku gi Jusco dgn Sopi, kitorang singgah kat kedai yang atas jambatan antara old wing and new wing. Masa tgh sibuk2 tgk barang tiba2 terjumpa aa dgn baya and mira. ousin mira, nana pun ada jugak. Asyik2 nampak mira je. Bosan je aku. hahaha. Just kidding.

On our way to GSC, kitorang terserempak dgn diorang lagi. Tapi mula2 kitorang jumpa Mira, Nana and Syahmi. Kat depan sikit je, kitorang jumpa pulak Baya and her friends. Tak ingat nama aa. Memandangkan aku ni ada penyakit pelupa . Hehe.

Fanah beli keropok. Kitorang cam banyak cakap jugak laa kat counter makanan tu. And agak bising kat counter tu. haha. Semua kat dalam counter tu tgk kitorang je. Memang tak malu betul kitorang ni. haha. Sopi beli pop corn.

Aku and Fanah masuk toilet dulu. Alin teman Sopi gi toilet. Lepas tu, si Fanah lupa nak bagitau diorang hall mana. Diorang main teka je masuk. Haha. Then, dapat jugak jumpa kitorang.

Oppss.. Lupa nak bagi tau. We watched 17 Again at 3.20pm. But the movie started very late. Lama gila iklan dia. about 20 minutes, iklan je.

Anyway, the movie is good. Romantik je movie tu. Aku suka part yang masa zac efron kat court tu, kononnya dia baca surat pe tah. Gila sweet masa tu. I almost cried. Sebenarnya dah berair pun mata aku.

After the movie, gi MPH. Fanah bought a birthday card for her mom.

We went home after that. Fanah sent ALin home first, then me and after that Sopi.

At 7.30pm, I fetched Sopi at her house. Sent Faeesol to taekwondo class.

We headed to Old Town White Coffee while waiting for Faeesol.

At 8.45 pm, kitorang gerak and gi ambik Faeesol. masa sampai kat sekolah tu, aku tak parked betol2 kereta sebab tak de parking. So, aku suruh je Sopi tunggu kat dalam kereta sebab takot nanti ada kereta nak keluar ke.

Aku gi jumpa cikgu taekwondo Faeesol nak bayar tournament fee Nana.

Went home. Sopi slept at my house last night. lepas hantar Faeesol, kitorang gi Pangkin. Sopi nak beli burger and kredit untuk Fanah. Baru balik rumah lepas tu.

Macam2 laa kitorang cerita semalam. Sopi mengantok awal gila. Kitorang tidur pukul 1 lebih. Then, pagi tadi bangun nak dekat pukul 8 pagi sebab nak hantar Sopi balik. Lepas hantar Sopi, apa lagi, aku sambung tidur balik. haha.

I think that's all for now.
-love,fau

2 comments:

Farhanah Izani said...

haha.
aku pun mcm dh nangis kot tym die baca surat tuh.
aku nak blog psl hari tu tp xde laptop!!!
benci benci

EazyIzzy said...

nama kwn bya zaza,alep & dean..
huhu~