June 15, 2009

Pocong

I'm back. Upik Abu and Laura dah habis 5 minit tadi. During the movie, tiba2 muncul pulak pocong. Cuak gila aku. Apalagi aku. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I shouted. haha. Gila takot. Nasib tak sempat tengok muka pocong tu. Baru nampak pocong je tapi tak tengok muka sebab aku terus pandang tempat lain bila nampak pocong tu. Aku jerit je sampai tak ingat langsung ayah aku tengah tidur kat dalam bilik. haha. Sorry ayah.

Nana dah pergi sekolah dah. I left alone with ayah, who is sleeping in his room and bibik, who is cleaning the house now. I'm bored now. Dah laa takde movie yang best kat tv ni.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I woke up very early today. Wah.. Aku tau yang lain bangun awal jugak and ada yang lagi awal dari aku. Tapi ni aku. Aku mana de jenis yang bangun awal. Pukul 9 pun liat je nak bangun. haha. Woke up around 6.30am. AKu bangun pun sebab dengar mak kejut nana kuat sangat. Tunggu adik2 semua pergi sekolah. Then, at 7am, I took shower and get ready.

Went out at 7.45am. Guna jalan TTDI jaya. Then, guna jalan federal highway. The traffic was terrible after the tol sebab jalan kat tol besar then, kena masuk kat jalan yang kecik sikit. SO, macam jam before simpang Subang Jaya. After simpang Subang Jaya tu, the traffic dah ok sikit.


Went to Faeesol's school. I waited about 15 minutes. Tapi mak tak keluar lagi dari sekolah. Mak gi ambik signature guru penolong kanan and guru bertugas untuk borang MSSD taekwondo Faeesol. Lepas penat tunggu, aku msg mak cakap aku tunggu kat Mamak Bistro sebab aku nak makan. Lapar gila.

Masa aku baru sampai Mamak Bistro, mak pun sampai kat depan Mamak Bistro jugak. Mak hantar Faeesol and borang tu je kat aku, Then, mak went to work.

Makan kejap. Pukul 9am gerak. Sampai kat dewan Kelana Jaya tu awal gila. Sampai pukul 9.15am. Benda tu start pukul 10am. Bayangkan aku kena tunggu lagi dalam kereta. Aduhai.

Pukul 10am , coach Faeesol pun sampai. Then, tiba2 coach Faeesol cam ada problem. Sebab ada setengah student dia tak boleh masuk competition untuk hari rabu sebab tu bukan daerah dia. So, diorang kena tunggu 19 Julai nanti. Nasib Faeesol punya hari rabu.

Lepas weighing je, coach Faeesol cakap dia boleh balik. I sent Faeesol back to school.

I went home and tengok tv.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I'm going to fetch my siblings at ad-daris later. Aku nak kena bawak Faeesol gi klinik. Mulut dia cam naik apetah. Harap tak de pape aa.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Here is the list of things that I'm going to buy this thursday with Mak:
-cardigan
-sweater
-boxer
-white shirt
-t-shirt kosong
-body gel
-conditioner
-deodarant
-stationary
-pencil box
-contact lens solution
-cotton buds
-nail clipper
-tank top
-files
-tisu muka
-makeup remover
-nail remover
-toothpaste
-toothbrush

I think that's all kot nak beli. Tak ingat aa nak beli apa lagi. If aku ingat, aku update lagi.
That's all for now.
-love,fau

No comments: