June 22, 2009

23rd of June 2009

Lagi sebulan till my birthday. exactly one month. WOOHOOOO!!!! I'm turning 18 next month. tak sabarnya. hehe.

aku dah besar. hahaha. Dah 18 tahun aku hidup kat dunia ni. Tak sedar pun. pejam celik pejam celik, dah 18 tahun aku kat dunia ni. I've been through a lot of things. Suka duka semua dah lalui. segala rintangan dan halangan aku dah lalui. Tapi banyak lagi cabaran hidup yang aku kena lalui lagi lepas ni. haha. ayat...huish.

anyway, HAPPY BIRTHDAY TO Niq Sheqal Alif. He's turning 19 this year.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aku bangun je, ada bunyi bising. Sebab toilet bilik mak aku tengah renovate. Haritu singki mak aku runtuh. Dua2 belah pulak tu. Then, pagi tadi diorang renovate aa. Bising gila aku siap tutup telinga dengan bantal pun still bising jugak. Memang tak blh nak tidur a.. Tapi aku tak bangun dari katil. Just baring. Pukul 11 camtu mak ajak keluar lunch sama2. So, went to shower and get ready. Went out at 12.10pm, fetched mak. Gi makan kat fish manhattan at subang parade. lepas makan, sent mak to her office and i went home. Tukar baju jap. Then, went out again.

fetched fath at petronas emmbee. Pastu gi rumah auntie dia. Dia tukar baju and ambik barang. I waited for him in the car. We went to Unisel. He drove my car. Dia letak barang kat bilik dia and went to class. At first, I waited for him in the car but then, aku cam rasa pening2 maybe sebab low blood pressure. So, gi cafe and beli air yang manis. Lepas minum je cam dah ok sikit. Waited for him about an hour.

lepas habis je, we went to TTDI Jaya. Had our dinner there.Lupa pulak nama restoran tu. I ate meehoon tomyam. Sedap jugak laa. Terasa tom yam dia.

Pastu, hantar dia gi pangkin. I went home.

Dia ada ajak jugak laa tgk wayang but aku malas nak tanya parents nak balik lambat. Nanti ada sesi soal jawab pulak dengan mak ayah. Tu yang tak nak. So, balik je laa.

Memang best laa harini. Sebab ada jugak kawan nak teman sembang. Since yang lain busy. Huhu.

I think that's all for now. I want to sleep now. Since I'm going out with Fanah, Alin and Sopi tomorrow. We are going to Bangsar and catch a movie at OU.

That's all for now.
-love,fau

No comments: