June 9, 2009

Vomit

I don't know what to write in this post. I'm just going to write anything that comes out from my mind.

oh well. Hmm.. I'm having a bad headache for a few days already. I don't know why. Maybe because selalu menghadap laptop ni kot. Aku kena laa try kurang menghadap laptop ni. If not, the headache might become worse.

Rindu jugak nak melepak iwa and adlin. Terasa jugak laa tak de diorang semua. But what the hell, diorang pergi pun sebab nak further study. Tu pun untuk diorang punya future jugak kan. Aku kena terima je laa semua ni. But just want to say here that aku memang betul2 rindu nak hang out dengan diorang. With them, I will always happy and smile. Kitorang gelak je sepanjang kitorang lepak tu and kitorang kuat berleter sesama sendiri jugak laa. haha. Yang paling best dengan diorang if bergossip. Huish. Memang best gila laa. Haha. Kira diorang ni cam geng sekepala. Lagi2.. Hmm. apa ek?? Haaa!!! Kalau dengar je lagu, mesti kitorang nyanyi. Cam dah jadi satu habit kitorang. Lagi2 Iwa. Mesti je nyanyi and siap menari lagi tu. Haha. Kitorang tak kisah apa orang nak cakap. Atleast we are having fun.

Sejak lala and adlin pegi, kitorang yang lain2 ni jarang jugak laa lepak. Ntah kenapa tah. Harap2 dapat laa lepak macam dulu lagi. Maybe next week, aku ajak diorang lepak. Maybe just dalam bj je laa. Takot diorang tak boleh keluar bj pulak. Maybe gi swim kat rumah baya ke. Betul tak baya? Lama aa tak swim kat rumah kau. Rindu jugak nak swim rumah kau. Minggu ni susah sikit. Sebab takde kereta.

Next... hmm.. Banyak gila benda aku nak beli but duit sikit je. Aku nak beli cardigan, sweater, boxer, pencil box, stationary, plain t-shirts, new shirts, conditioner, shampoo, deodarant, macam2 lagi aa. Banyak gila benda nak beli tapi duit tinggal sikit je. Ni laa kalau jadi perempuan. Macam2 benda nak beli. Aku tak nafikan yang aku memang jenis yang kalau tengok cantik je, mesti nak beli. Cam kena beli jugak. Aku akan try dapatkan duit from ayah and beli benda tu. AKu akan usaha untuk that one thing.

Aku memang lain from my bro, Faeez.
Camni ceritanya. Birthday Faeez last year, ayah ada tanya dia nak apa untuk birthday dia. Dia cakap tak tau and dia siap cakap lagi yang dia dah ada semua benda dah. So, tak tau nak apa. OK. That's funny. Sebab kalau aku, aku dah mintak macam2 ouh. Cam dia boleh lagi cakap camtu. Aku cam terkejut jugak laa.

Ok. About today... hmm. Nothing much happen. Sebab tak keluar pun siang. Aku bangun lambat gila harini. I took advantage of my dad not being home masa lunch. So, I woke up at 2.30pm. Cam tak sedar pun pukul 2.30pm. Ingat kan pukul 11am camtu. Aku sebenarnya nak sambung tidur balik but lepas checked phone, aku terus bangun. Watched Upik Abu and Laura alone. My bros and sis was taking their lunch while I was in my parent's room. Then, faeesol and Nana gi rumah mummy (my aunt but we called her mummy). My grandma baru je sampai semalam. Mummy ambik dia all the way from kedah. Mummy tak de maid for a month sebab maid dia balik cuti macam aku haritu. So, tok datang sini sebab nak tengokkan baby masa mummy tengah masak.

Gila boring duduk rumah. Takde benda nak buat selain tengok tv, on9, makan, baring and tidur. Tu je aku buat. Lama2 boleh jadi gemuk aku macamtu. haha. Bagus aa camtu. I need to put on some weight. Senang sikit nak cari seluar. Ni tak, asyik longgar je bahagian pinggang. Haish.

Pukul 6 camtu call Faeesol suruh balik. Dah 1/2 jam tunggu dia, tapi tak balik2. Call dia lagi. Dia tak balik lagi. Ayah was pissed off. Then, aku cakap kat ayah biar aku je aa yang ambik. Aku tukar seluar and pakai seluar tidur Faeez. Hehe. Mula2 pakai shorts. Segan aa nak pakai shorts gi rumah mummy sebab tok aku ada. Mak and Faeez pun ikut jugak. Parked the car infront of mummy's house. Had a little chit chat with Mummy and Tok while eating cheesecake and durian.

Pastu balik rumah. Pukul 7.35pm, keluar. Sent Faeesol to taekwondo class. Aku ni dah macam driver diorang pulak. Hehe. Faeez tagged along. Masa kat jambatan nak gi kelana jaya and subang jaya tu, jalan jam gila. So, I decided guna jalan Kelana Jaya. Nasib jam before bridge tu. Kalau lepas tu, memang Faeesol tak gi taekwondo aa nampaknya. Jam teruk gila ouh.

Went to Old Town White Coffee kat giant Kelana Jaya tu with Faeez. Ordered Fire Polo Bun and Iced Old Town White Coffee. Mula2 Faeez yang nak makan bun tu. Tapi last2 aku yang makan sebab Faeez cakap dia sakit perut nak muntah. Lepas makan, terus gi balik kat taekwondo class Faeesol.


Bila dah parked kereta and Faeez turun je, dia terus gi kat longkang and muntah. Masa aku turun kereta, aku tercari-cari dia. Sebab dia cam menghilang je tiba2. Then, aku nampak dia muntah banyak gila. Euw.. Gila banyak wey. Scary je tengok Faeez. Aku tolong Faeez dengan gosok belakang dia. Then, Faeesol nampak Faeez muntah. Dia siap bagi air kat Faeez. Lepas muntah, gi tengok Faeesol taekwondo. Cikgu dia ada cakap sikit pasal tournament MSSD minggu depan. And dia kena timbang berat on monday pukul 10 kena ada kat tempat tu. Faeesol lawan hari rabu. So, aku kena laa bawak Faeesol gi weighing and tournament tu. Kena laa bangun awal. Tak boleh lambat. Haish.

Then, balik rumah dengan selamatnya. Bila sampai je , ayah pulak nak keluar gi main badminton. Bila ayah dah gi, aku baru teingat laptop aku ni dalam kereta ayah. So, terpaksa laa tunggu sampai pukul 12 baru ayah balik.

That's all for now.
-love,fau

No comments: